Strona wykorzystuje
pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

MATERIAŁY

CASE STUDIES
[CASE STUDY] WEBCON BPS wpiera procesy finansowe i HR u lidera rynku odzieżowego
Wdrożenie systemu BPM w LPP S.A. - case study W firmie LPP S.A., która jest liderem wśród polskich firm odzieżowych, WEBCON BPS wspiera kluczowe procesy finansowe i kadrowe. Wdrożona przez WEBCON hurtownia danych pomaga podejmować strategiczne decyzje dotyczące rozwoju spółki.

LPP S.A. od 1995 roku projektuje i dystrybuuje odzież do 12 europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Firma jest obecnie właścicielem 6 marek odzieżowych RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO, SINSAY i PROMOSTARS oraz sieci dystrybucji liczących łącznie ponad 1000 salonów sprzedaży.

Dowiedz się więcej >>

[CASE STUDY] Integracja z SAP – WEBCON BPS w INTERSPORT
Wdrożenie BPM w Intersport W INTERSPORT Polska WEBCON BPS automatyzuje wymianę informacji między SAP a systemem obsługującym magazyn wysokiego składowania oraz usprawnia proces dystrybucji towaru.

Firma INTERSPORT zajmuje się sprzedażą detaliczną, serwisem oraz wynajmem materiałów i sprzętu sportowego. Dystrybucję prowadzi w sieci 35 własnych salonów sprzedaży na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem sklepu internetowego.

Dowiedz się więcej >>

[CASE STUDY] Wdrożenie WEBCON BPS u lidera rynku budowlanego ATTIC
Wdrożenie systemu BPM w ATTIC - case study WEBCON BPS obsługuje procesy kancelaryjne Grupy ATTIC, lidera rynku materiałów budowlanych. Ponadto, WEBCON opiekuje się także całością infrastruktury Microsoft w firmie.

ATTIC Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1991 roku, aktywnie działając w zakresie rozwoju inwestycji budowlanych, zarówno jako bezpośredni dostawca, jak i partner i doradca w procesie realizacji inwestycji. Od 1999 roku ATTIC jest akcjonariuszem największej w Polsce grupy sprzedażowo-zakupowej, Polskie Składy Budowlane (PSB).

Dowiedz się więcej >>

[WYWIAD] Koniec ze stertami papierów! WEBCON BPS w Südzucker Polska
WEBCON BPS w Sudzucker Polska - wdrożenie platformy BPM do automatyzacji procesów Firma Südzucker Polska zaczęła współpracę z WEBCON od wdrożenia w 2009 r. serii aplikacji dedykowanych dla platformy SharePoint. Zadowolona z uzyskanych efektów, firma postanowiła zautomatyzować znaczną część swoich procesów biznesowych w oparciu o WEBCON Business Process Suite.

Südzucker Polska jest spółką Grupy Südzucker, skoncentrowaną na produkcji cukru. Przedsiębiorstwo jest silnie związane z rodzimym rolnictwem, przetwarza surowce naturalne surowce i dostarcza do przemysłu spożywczego produkty wysokiej jakości pod marką „Cukier Królewski”.

Dowiedz się więcej >>

[WYWIAD] Prosta droga do sukcesu. WEBCON BPS w Rovese (obecnie Cersanit S.A.)
Automatyzacja procesów w Cersanit S.A. - wdrożenie WEBCON BPS Zapewnienie customer experience na najwyższym poziomie wymaga często optymalizacji przy pomocy narzędzi IT. Firma Cersanit S.A. (dawniej Rovese S.A.) stanęła przed wyzwaniem zastąpienia starego systemu wsparcia zgłoszeń klientów nowym, dostosowanym do warunków dynamicznego wzrostu.

Przeczytaj o kulisach projektu wdrożeniowego z trzech różnych perspektyw. Grupa Cersanit S.A. to jedna z wiodących firm produkcyjnych na rynku europejskim z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją i dystrybucją materiałów wykończeniowych oraz wyposażenia łazienek.

Dowiedz się więcej >>

[WYWIAD] "Postawiliśmy na elastyczność" - WEBCON BPS w Ramsat S.A. (obecnie Orange Retail)
Wdrożenie platformy BPM w Ramsat SA, obecnie Orange Retail Firma Orange Retail (dawniej Ramsat S.A.) korzysta z WEBCON Business Process Suite od 2011 r. System obsługuje m.in. obiegi faktur kosztowych, delegacji, zaliczek oraz procesu zakupowego. Został wdrożony w 1,5 miesiąca, i od czasu uruchomienia doczekał się wzbogacenia o wiele nowych obiegów dzięki braku konieczności kodowania na sztywno. O szczegółach wdrożenia przeczytasz w wywiadzie z prezesem Orange Retail, Piotrem Jaskiewiczem.

Orange Retail funkcjonuje na rynku od 1993 roku i posiada ponad 120 salonów sprzedaży w całej Polsce oraz 4 sklepy internetowe. W ofercie firmy znajdują się usługi sieci Orange, a także akcesoria do telefonów komórkowych. Systematyczny rozwój spółki został wyróżniony w rankingu Gazele Biznesu 2011.

Dowiedz się więcej >>
ZMIEŃ HASŁO