Strona wykorzystuje
pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

HANDEL DETALICZNY

Procesów związanych z różnymi aspektami handlu detalicznego, również w internecie, są dosłownie setki. Kołem zamachowym tego sektora jest obsługa klienta – jak najstaranniejsza, bez względu na rodzaj towaru.

Obiegi oparte na platformie WEBCON BPS umożliwiają firmom z sektora detalicznego harmonijne współdziałanie i prawdziwą integrację poszczególnych działów i oddziałów. System obsługuje procesy handlu detalicznego i internetowego w sposób całościowy, z naciskiem na wydajność kosztową i satysfakcję klienta. Dzięki automatyzacji procesów wspierających i usprawnieniu zarządzania jest to scenariusz realistyczny, a nie życzeniowy.

WEBCON BPS umożliwia firmom z sektora detalicznego tworzenie dowolnych obiegów spełniających specyficzne wymagania branży. System radykalnie zmienia codzienną pracę na lepsze, np. w kwestiach takich jak:
  • Otwieranie nowych sklepów – obieg zbudowany na platformie WEBCON BPS usprawnia proces otwierania nowych placówek w centrach handlowych, od negocjacji z zarządcą obiektu przez projekt i realizację wnętrza, aż po zaopatrzenie i rekrutację pracowników, a w końcu wielkie otwarcie.
  • Rotacja pracowników – obieg oparty na platformie WEBCON BPS obsługuje kompleksowo proces zatrudniania i zwalniania pracowników, a także sprawy kadrowe. Umożliwia płynne zarządzanie zapotrzebowaniem na pracowników oraz ich nieobecnościami.
  • Tajemniczy klient – w jednej z sieci detalicznych obieg w systemie WEBCON BPS pomaga monitorować jakość usług, przetwarzając karty ocen standardów wypełniane przez "tajemniczych klientów".
  • Optymalizacja procesu przyjmowania zgłoszeń – obieg oparty na WEBCON BPS wspiera optymalizację procesu przetwarzania reklamacji i zapytań klientów w zależności od ich typu, wagi sprawy i kolejności złożenia, co pozwala na utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
  • Kontrola utargu – obieg oparty na WEBCON BPS umożliwia monitorowanie i rozliczanie dziennego utargu w sklepach jednej z sieci detalicznych
  • Wewnętrzna baza wiedzy – obieg oparty na WEBCON BPS wspiera proces zarządzania informacjami i zasobami firmowymi koniecznymi do codziennej obsługi klienta
 
FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ: HR:
  • Obieg faktur (wszystkich typów)
  • Wycena
  • Akceptacja płatności
  • Windykacja
  • Wnioskowanie i przetwarzanie kredytów bankowych
  • Delegacje wraz ze złożoną procedurą akceptacji kosztów
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zatrudnieniem
  • Obieg urlopów
  • Ocena pracownicza
IT: ORGANIZACJA I WSPARCIE DZIAŁAŃ FIRMY:
  • Zgłaszanie zapotrzebowania na nowe obiegi
  • Rozwiązywanie problemów
  • Zapotrzebowanie na sprzęt IT
  • Obieg korespondencji
  • Proces Omnichannel dedykowany obsłudze klienta
  • Zarządzanie dokumentami i korespondencją
  • Zakup, zarządzanie i zbywanie floty


Poznaj klientów WEBCON z branży detalicznej.
ZMIEŃ HASŁO