Strona wykorzystuje
pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Handel detaliczny

Procesów związanych z różnymi aspektami handlu detalicznego, również w internecie, są dosłownie setki. Kołem zamachowym tego sektora jest obsługa klienta – jak najstaranniejsza, bez względu na rodzaj towaru.

Obiegi oparte na platformie WEBCON BPS umożliwiają firmom z sektora detalicznego harmonijne współdziałanie i prawdziwą integrację poszczególnych działów i oddziałów. System obsługuje procesy handlu detalicznego i internetowego w sposób całościowy, z naciskiem na wydajność kosztową i satysfakcję klienta. Dzięki automatyzacji procesów wspierających i usprawnieniu zarządzania jest to scenariusz realistyczny, a nie życzeniowy.

WEBCON BPS umożliwia firmom z sektora detalicznego tworzenie dowolnych obiegów spełniających specyficzne wymagania branży. System radykalnie zmienia codzienną pracę na lepsze, np. w kwestiach takich jak:
  • Otwieranie nowych sklepów – obieg zbudowany na platformie WEBCON BPS usprawnia proces otwierania nowych placówek w centrach handlowych, od negocjacji z zarządcą obiektu przez projekt i realizację wnętrza, aż po zaopatrzenie i rekrutację pracowników, a w końcu wielkie otwarcie.
  • Rotacja pracowników – obieg oparty na platformie WEBCON BPS obsługuje kompleksowo proces zatrudniania i zwalniania pracowników, a także sprawy kadrowe. Umożliwia płynne zarządzanie zapotrzebowaniem na pracowników oraz ich nieobecnościami.
  • Tajemniczy klient – w jednej z sieci detalicznych obieg w systemie WEBCON BPS pomaga monitorować jakość usług, przetwarzając karty ocen standardów wypełniane przez "tajemniczych klientów".
  • Optymalizacja procesu przyjmowania zgłoszeń – obieg oparty na WEBCON BPS wspiera optymalizację procesu przetwarzania reklamacji i zapytań klientów w zależności od ich typu, wagi sprawy i kolejności złożenia, co pozwala na utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
  • Kontrola utargu – obieg oparty na WEBCON BPS umożliwia monitorowanie i rozliczanie dziennego utargu w sklepach jednej z sieci detalicznych
  • Wewnętrzna baza wiedzy – obieg oparty na WEBCON BPS wspiera proces zarządzania informacjami i zasobami firmowymi koniecznymi do codziennej obsługi klienta
 
FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ: HR:
  • Obieg faktur (wszystkich typów)
  • Wycena
  • Akceptacja płatności
  • Windykacja
  • Wnioskowanie i przetwarzanie kredytów bankowych
  • Delegacje wraz ze złożoną procedurą akceptacji kosztów
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zatrudnieniem
  • Obieg urlopów
  • Ocena pracownicza
IT: ORGANIZACJA I WSPARCIE DZIAŁAŃ FIRMY:
  • Zgłaszanie zapotrzebowania na nowe obiegi
  • Rozwiązywanie problemów
  • Zapotrzebowanie na sprzęt IT
  • Obieg korespondencji
  • Proces Omnichannel dedykowany obsłudze klienta
  • Zarządzanie dokumentami i korespondencją
  • Zakup, zarządzanie i zbywanie floty


Ci producenci zaufali WEBCON jako dostawcy rozwiązań, które pozwoliły im pomyślnie przejść cyfrową transformację:
  • Wszystkie
  • Budownictwo
  • Edukacja
  • Energetyka
  • Finanse
  • Handel detaliczny
  • Motoryzacja
  • Produkcja
  • Przemysł spożywczy
  • Sektor publiczny
  • Transport i podróże
  • Usługi
  • Zdrowie i farmacja
LPP S.A.

LPP S.A.

LPP S.A. to lider wśród polskich firm odzieżowych. Firma od ponad 1995 roku projektuje i dystrybuuje odzież do 12 europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. LPP S.A. jest obecnie właścicielem 6 marek odzieżowych RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO, SINSAY i PROMOSTARS oraz sieci dystrybucji liczących łącznie ponad 1000 salonów sprzedaży.

WEBCON BPS wspiera kluczowe procesy finansowe i kadrowe w LPP. Wdrożona przez WEBCON hurtownia danych pomaga podejmować strategiczne decyzje dotyczące rozwoju spółki.
OTCF

OTCF

Firma OTCF, właściciel takich marek jak 4F, Outhorn oraz 4Faces, powstała z pasji do sportu. Spółka specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej i akcesoriów dla sportu rekreacyjnego oraz zawodowego, łącząc jakość, technologię oraz nowoczesny design. OTCF dostarcza odzież sportową dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz wielu krajowych związków sportowych.

WEBCON BPS, wdrożony w OTCF w 2015 roku, optymalizuje obiegi: archiwizacji umów, zapotrzebowania na dokumenty prawne, faktur kosztowych, zamówień, urlopów i weryfikacji kontrahentów.
Intersport

Intersport

INTERSPORT zajmuje się sprzedażą detaliczną, serwisem oraz wynajmem materiałów i sprzętu sportowego. Dystrybucję prowadzi w sieci 35 własnych salonów sprzedaży na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem sklepu internetowego.

Rolą WEBCON BPS w INTERSPORT Polska jest automatyzacja wymiany informacji między SAP a systemem obsługującym magazyn wysokiego składowania oraz usprawnienie procesu dystrybucji towaru.
 
Ramsat S.A.

Ramsat S.A.

Ramsat S.A. to największy, autoryzowany przedstawiciel sieci Orange. Spółka funkcjonuje od 1997 roku i posiada ponad 180 salonów sprzedaży w całej Polsce. W ofercie firmy znajdują się usługi sieci Orange, a także akcesoria do telefonów komórkowych. Systematyczny rozwój spółki został wyróżniony w rankingu Gazele Biznesu 2011.

Firma Ramsat S.A. korzysta od 2011 roku z WEBCON Business Process Suite m.in. w celu obsługi obiegów faktur kosztowych, delegacji, zaliczek oraz procesu zakupowego.
 
Marketing Investment Group

Marketing Investment Group

Marketing Investment Group Sp. z o.o. jest niekwestionowanym liderem na rynku sprzedaży detalicznej obuwia sportowego i lifestylowego, właścicielem największej w Polsce sieci salonów multibrandowych - Sizeer, 50 Style, Centrum Zaopatrzenia Pro-Game oraz wyłącznym dystrybutorem na Polskę marek Lacoste, Timberland, Mizuno, Bench, Umbro.

WEBCON BPS obsługuje proces reklamacji B2C oraz B2B oraz inne procesy punktów sprzedaży należących do Marketing Investment Group.
 
Haddad Brands

Haddad Brands

Haddad Brands jest światowym liderem na rynku odzieży młodzieżowej i dziecięcej. U podstaw działalności firmy leży produkcja ubrań i akcesoriów sygnowanych globalnie rozpoznawalnymi markami tj.: Nike, Levi’s, Jordan i Converse.

WEBCON Business Process Suite wykorzystywany jest w Haddad Brands jako narzędzie usprawniające komunikacje wewnętrzną, obieg dokumentów, a także w zakresie obsługi helpdesku i wniosków urlopowych.
Answear

Answear

ANSWEAR.com jest pierwszym polskim sklepem multibrandowym oferującym tak szeroki wybór marek z całego świata. Firma powstała w grudniu 2010 roku i stale rozwija sieć swoich salonów stacjonarnych i pozyskuje nowych klientów. Podstawą przewagi konkurencyjnej Answear jest dostępność produktów "od ręki", bowiem wszystkie dostarczane są do klientów w przeciągu 24 godz.

WEBCON wykonał dla Answear aplikacje "pod klucz", usprawniające zarządzanie kolekcjami, towarem i zamówieniami.

 
Bytom SA

Bytom SA

Bytom SA istnieje od 1945 roku i specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej: głównie garniturów, marynarek oraz spodni. Od 1 stycznia 2005 roku firma notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Bytom obecnie posiada 76 salonów firmowych na terenie Polski, a produkty spółki sprzedawane są zagranicą, np. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech czy Francji.
Solar

Solar

Solar Company S.A. jest polską marką modową założoną w 1989r. Na rynku polskim firma znana jest przede wszystkim jako lider i producent dzianin, charakteryzujących się oryginalnymi wzorami, najwyższej jakości materiałami i perfekcyjnym wykończeniem.

WEBCON Business Process Suite wykorzystywany jest w spółce m.in. w obiegach helpdesk, systemie ocen pracowniczych czy do optymalizacji procesu rozpatrywania zgłoszeń od klientów.
ZMIEŃ HASŁO