Strona wykorzystuje
pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

USŁUGI

Jak systemy BPM wspierają
firmy usługowe
Jednym z największych wyzwań sektora usług jest fakt, że sprzedawany produkt nie jest namacalnym przedmiotem. W związku z tym, klient ocenia usługi po rezultatach, które mogą nie być widoczne od razu. Sztuką jest zachęcenie klienta, by zaufał usługodawcy, że ów wywiąże się ze swoich obietnic i że dostarczona usługa przyniesie mu korzyść i satysfakcję.

WEBCON BPS daje firmom usługowym bezpieczeństwo ich produktu, czyli terminowo świadczonej usługi, a zwłaszcza wydajności i satysfakcji klienta. Dzięki systemowi można efektywnie zarządzać sercem branży usługowej, tj. zasobami ludzkimi oraz wszelkimi procesami kadrowymi.

Platforma WEBCON BPS umożliwia firmom usługowym harmonijne działanie w obrębie różnorodnych systemów, działów i oddziałów. Automatyzacja procesów wspierających oraz łatwiejsze zarządzanie sprawiają, że redukcja kosztów i maksymalizacja zysków to scenariusz realistyczny, a nie tylko życzeniowy.

WEBCON BPS umożliwia firmom usługowym tworzenie dowolnych, dedykowanych dla tej branży obiegów, które radykalnie zmieniają ich codzienną pracę na lepsze. Na przykład:
  • Świadczenie usług łączonych – WEBCON BPS umożliwia firmie transportowej zarządzanie przewożonym towarem w modelu outsourcingu, co daje jej realną przewagę rynkową

Dzięki obiegom opartym na WEBCON BPS, które wspierają poszczególne działy firm usługowych, mogą one świadczyć najwyższej klasy usługi wewnętrzne. Poniżej kilka przykładów:
   
ORGANIZACJA I WSPARCIE DZIAŁAŃ FIRMY: FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ:
  • Planowanie, akceptacja, zarządzanie i nadzór nad inwestycjami
  • Windykacja
  • Uproszczony proces akceptacji
  • Delegacje
  • Zarządzanie środkami trwałymi
  • Zarządzanie przepływem gotówki
  • Przetwarzanie faktur kosztowych i zakupowych
  • Wewnętrzna komunikacja działu księgowego
HR: IT:
  • Obieg obecności
  • Obieg urlopów
  • Zarządzanie zatrudnieniem
  • Premie i bonusy pracownicze
  • Plany emerytalne
  • Zarządzanie dostępem
  • Zapotrzebowanie na sprzęt IT / oprogramowanie / licencje


Poznaj firmy z sektora usług, dla których WEBCON stał się partnerem w cyfrowej transformacji.
ZMIEŃ HASŁO