Strona wykorzystuje
pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

WEBCON BPS bije kolejny rekord w badaniu satysfakcji klientów!

Artykuły

WEBCON BPS bije kolejny rekord w badaniu satysfakcji klientów!

 

W najnowszym badaniu satysfakcji klientów aż siedmiu na dziesięciu klientów wystawiło platformie WEBCON BPS najwyższą możliwą ocenę! Osiągnięty przez WEBCON wynik 89 punktów w skali badania Net Promoter Score® (NPS®) jest ewenementem na tle średniej w branży oprogramowania.

W 2017 roku aż 70% użytkowników WEBCON BPS wystawiło jej ocenę 10/10! Wysoką notę 9/10 dało platformie aż 19% ankietowanych, 8% oceniło system na 8/10 punktów, a tylko 4% klientów dało ocenę 7/10 – najniższą, jaka wystąpiła w ankiecie. Oceny udzielano w odpowiedzi na pytanie: „Czy poleciłbyś WEBCON BPS swoim znajomym?”. Jest ono podstawą badania Net Promoter Score®, wykorzystywanego na całym świecie jako efektywne narzędzie mierzenia zadowolenia klientów z oferowanych produktów i usług – niezależnie od branży, marki i ich rodzaju. Tegoroczny wskaźnik NPS® dla WEBCON wyniósł aż 89 punktów!

Wynik tegorocznego badania jest absolutnie niesamowity i pokazuje nam, że praca, jaką wkładamy na co dzień w rozwój WEBCON BPS i satysfakcję jego użytkowników jest właściwie ukierunkowana, mówi Łukasz Wróbel, wiceprezes WEBCON.

Firma przeprowadza badanie NPS już od trzech lat, osiągając wynik 81 punktów w r. 2015 oraz 86 w r. 2016. Osiągane wyniki są ponad dwukrotnie lepsze niż średnia dla branży oprogramowania, która wg. Temkin Group (raport za rok 2016, USA) wyniosła 41.

Regularne badanie poziomu satysfakcji jest dla nas kluczowe, przede wszystkim dlatego, że to właśnie dzięki informacjom zwrotnym od klientów udało nam się stworzyć oprogramowanie światowej klasy, które dzisiaj wygrywa z najlepszymi. Najbardziej cieszy mnie jednak to, że pomimo świetnego wyniku osiąganego od trzech lat, jesteśmy w stanie za każdym razem dać z siebie jeszcze więcej, a naszym klientom dostarczyć powodów do jeszcze większej satysfakcji, podsumowuje Wróbel.

Jak przyznaje Radosław Putek, prezes WEBCON, tak wysoka satysfakcja jest konsekwencją efektywnej realizacji wizji firmy. Stale inwestujemy w rozwój produktu, dodając nowe funkcjonalności i szlifując szeroko rozumiane user experience. Naszym celem jest to, by klienci z pełnym zaufaniem decydowali się na wybór WEBCON BPS jako podstawowej platformy aplikacyjnej w ich firmach. Ilość, wielkość i znaczenie biznesowe rozwiązań, które przygotowuje się dzisiaj w oparciu o naszą platformę, bez kodowania, jest niesamowita, mówi Putek.

Zastosowanie wystandaryzowanego i wykorzystywanego na całym świecie podejścia, jakie oferuje badanie Net Promoter Score® powoduje możliwość obiektywnego porównania satysfakcji klientów korzystających z rozwiązań oferowanych przez różnych producentów. Dlatego z tego wskaźnika korzystają najwięksi giganci, tacy jak Apple, DuPont, Procter & Gamble, GE, General Motors, Johnson & Johnson, PayPal, T-Mobile czy Sony. Szczególną zaletą tego badania jest jego prostota, ale również obecność czynnika emocjonalnego, z jakim wiąże się nie tylko użytkowanie danego rozwiązania, ale przede wszystkim polecanie go innym.

Wskaźnik NPS® to różnica pomiędzy procentowym udziałem Adwokatów a Krytyków. Adwokaci to respondenci udzielający odpowiedzi 9-10, całkowicie zadowoleni i wysoce lojalni wobec marki polecający ją rodzinie i znajomym. Za klientów obojętnych uznaje się ankietowanych, którzy udzielają odpowiedzi 7-8. To klienci stosunkowo zadowoleni z usług lub produktów firmy, jednak mogą oni łatwo przenieść swoja siłę nabywczą do konkurencji. Z kolei Krytycy są klientami mającymi złe doświadczenia związane z firmą i opowiadający o tych doświadczeniach rodzinie i znajomym. Nie tylko nie korzystają oni z usług czy produktów firmy, ale także zniechęcają innych.

Badanie zostało przeprowadzone podczas corocznego spotkania klientów WEBCON BPS, które odbyło się w dniach 18-19 maja w Krakowie. Wzięło w nim udział 101 respondentów reprezentujących firmy korzystające na co dzień z platformy WEBCON BPS.
ZMIEŃ HASŁO