Strona wykorzystuje
pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

ZDROWIE I FARMACJA

Jak systemy BPM wspierają
sektor ochrony zdrowia i przemysł farmaceutyczny
Wyzwania, przed jakimi stoi sektor ochrony zdrowia i przemysł farmaceutyczny łączą w sobie kwestię zarządzania ogromną ilością niezwykle ważnej dokumentacji oraz wymóg zgodności z rygorystycznymi przepisami, zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Gdy dodać obszerne zasoby ludzkie, powstaje złożony ekosystem, który wymaga kompleksowego rozwiązania IT.

WEBCON BPS wielokrotnie potwierdził swoje możliwości w zakresie wsparcia procesów typowych oraz nietypowych dla sektora ochrony zdrowia i przemysłu farmaceutycznego. System obsługuje obiegi związanie z ochroną zdrowia i dokumentacją medyczną, ale również z finansową stroną ochrony zdrowia. Zgodność z najostrzejszymi przepisami i maksymalna wydajność to efekt zastosowania WEBCON BPS do usprawnienia działań firmy i realnej integracji poszczególnych systemów, działów i oddziałów.

Dzięki automatyzacji procesów wspierających i usprawnieniu zarządzania redukcja kosztów i maksymalizacja zysku to scenariusz realistyczny, a nie wyłącznie zakładany.

WEBCON BPS wspiera sektor ochrony zdrowia i przemysł farmaceutyczny w ratowaniu i ulepszaniu życia ludzkiego poprzez wsparcie poszczególnych procesów wewnętrznych, takich jak:
   
FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ: HR:
  • Przetwarzanie faktur kosztowych i zakupowych
  • Wycena
  • Akceptacja płatności
  • Windykacja
  • Tworzenie i przetwarzanie wniosków kredytowych
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zatrudnieniem
  • Obieg urlopów
  • Ocena pracownicza
IT: ORGANIZACJA I WSPARCIE DZIAŁAŃ FIRMY:
  • Zgłaszanie zapotrzebowania na nowe obiegi
  • Centrum pomocy technicznej
  • Zapotrzebowanie na sprzęt IT
  • Obieg dokumentów i korespondencji
  • Proces Omnichannel Customer Service Process dedykowany obsłudze klienta
  • Przetwarzanie dokumentów i korespondencji
  • Zakup, zarządzanie i zbywanie floty


Zobacz firmy z sektora ochrony zdrowia i przemysłu farmaceutycznego, które WEBCON BPS wspiera w cyfrowej transformacji.
ZMIEŃ HASŁO